До уваги неприбуткових установ та організацій

0 518

Миколаївське відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомляє, що 16 липня 2016 року вступив в дію новий Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року №440 (далі – Порядок № 440).

Відповідно до вимог Порядку №440 орган ДФС здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру в разі, коли організація відповідає таким вимогам:

– утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

-установчі документи неприбуткової організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

– установчі документи неприбуткової організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

– установчі документи неприбуткової організації передбачають, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Відповідно до норм Порядку № 440 для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН  та  засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року № 755 – IV ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”).

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, контролюючим органом приймається рішення про:

– включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру, виключення неприбуткової організації з Реєстру, зміну ознаки неприбутковості.

Відповідне рішення контролюючий орган надає неприбутковій організації.

Таким чином, організації та підприємства, які мають намір зберегти статус неприбутковості, повинні до кінця року привести у відповідність до вимог Кодексу свої статутні документи та надати копії цих документів до органів ДФС за місцем реєстрації , а для житлово-будівельних кооперативів також завірені копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

Неприбуткові організації, які до 1 січня 2017 р. не привели свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) та не надали копії таких документів  органу ДФС, виключаються після 1 січня 2017 р. з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення законності обліку неприбуткових установ та організацій, Миколаївське відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області пропонує Вам привести у відповідність установчі документи та направити їх копії  із реєстраційною заявою (форма 1-РН) до Миколаївського відділення Стрийської ОДПІ, для включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій , затвердженого ПКМ України від 13.07.2016 року №440.

 

 

Share.

Залишити коментар

avatar