На семінарі – практикумі про електронні сервіси для платників податків.

0 339

Пропоновані Державною фіскальною службою України електронні програми дозволяють платникам звітувати он-лайн, здійснювати перевірку потенційних бізнес-партнерів, ознайомлюватися з нормативними та інформаційними документами, письмовими консультаціями тощо. Про це повідомив на семінарі-практикумі завідувач сектору обслуговування платників Андрій Єршов.

Було проінформовано, що з 1 липня 2016 року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).

Можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді податкові декларації, розрахунки, звіти та повідомлення.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Єршов А.О.. нагадав, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати безкоштовно у Акредитованому центрі сертифікації ключів, який знаходиться у м.Львів, вул. Стрийська,35 в Центрі обслуговування платників.

Фахівець фіскального відомства наголосив, що користуючись електронними сервісами, платники можуть заощадити власний робочий час та скоротити до мінімуму людський фактор у контактах з органами ДФС.

Share.

Залишити коментар

avatar