До уваги страхувальників!

0 38

До уваги страхувальників!
З 1 жовтня 2018 року

Діє нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.

Постанова Правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 року № 12 затверджений Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ ( далі – Порядок № 12).

Відповідно до Порядку № 12, оформлена заява-розрахунок може бути передбачена роботодавцем як в паперовому, так і в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Заява-розрахунок подається до Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією ( уповноваженим) із соціального страхування підприємства рішення про призначення матеріального забезпечення. Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві- розрахунку, несе страхувальник.

Фонд після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наданої інформації, зокрема: правильність нарахування виплат, дані про сплату ЄСВ, наявність реєстрації нещасного випадку або профзахворювання у Фонді, тощо. Фонд має право здійснювати обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення даних у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення ще до фінансування виплат.

Перевірка заяви-розрахунку, фінансування або надання обґрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється Фондом упродовж 10 робочих днів після надходження заяви- розрахунку від роботодавця.

Після надходження коштів від Фонду страхувальник зобов’язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення застрахованим особам та потерпілим на виробництві у найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

Увага! З 01 жовтня 2018 року Порядок №12 запроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснені виплати застрахованим особам , шляхом надання до Фонду повідомлення за встановленою формою. Повідомлення може бути надіслане в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, листом з повідомленням або подане безпосередньо до Фонду упродовж місяця з дня проведення виплат. У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, орган Фонду проводить перевірку щодо цільового використання коштів.

27 липня 2018 року набуло чинності нове Положення про комісію ( уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Комісія ( уповноважений) із соціального страхування підприємства здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення ( повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів , які є підставою для надання матеріального забезпечення.

Відповідно до Положення комісія здійснює контроль за своєчасним направленням до органу Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення.
На сайті Фонду соціального страхування України www.fssu.gov.ua розміщенні:

  • Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ від 19.07.2018 № 12;
  • Положення про комісію ( уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності соціального страхування від 19.07.2018 № 13.
Share.

Залишити коментар

avatar