Брифінг у Миколаївському відділенні Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області

0 290

Днями у Миколаївському відділенні Стрийської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області відбувся брифінг для місцевих ЗМІ на тему “Робота Центру обслуговування платників” за участі начальника Миколаївського відділення Стрийської ОДПІ Ференца Миколи Богдановича.

На початку зустрічі Микола Ференц зазначив: “Центр обслуговування платників –постійно діючий робочий орган ДФС, в якому надаються адміністративні послуги, інформаційні послуги, консультації, прийняття звітності, вхідної кореспонденції. Актуальним завданням ЦОП на сьогоднішній день є орієнтація фіскальної служби на сервісні функції, зокрема – на обслуговування платників.

Протягом січня-березня 2017 року Миколаївським відділенням Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області надано 12281 адміністративних послуги в Центрі обслуговування платників.

Серед адміністративних послуг найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків – станом на 01.04.2017 року таких послуг надано 802. Фахівцями Центру обслуговування платників надано 292 витягів з реєстру  платників єдиного податку, зареєстровано 283 книги доходів і витрат платникам єдиного податку, зареєстровано 268 платників єдиного податку, видано 39 довідок про відсутність заборгованості платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС, зареєстровано 25 реєстраторів розрахункових операцій, 94 книг обліку розрахункових операцій.”

Продовжуючи розмову, Микола Ференц повідомив, що з повним переліком всіх послуг, зразками бланків та зразками заповнених заяв на отримання адміністративних послуг, телефонами для довідок ЦОП, платники податків мають можливість ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Львівській області у розділі «Адміністративні послуги». Також, з даною інформацію платники можуть ознайомитись на інформаційних стендах безпосередньо в приміщенні ЦОП.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію. Відтепер модернізований сервіс «Електронний кабінет платника» включає дві функціональні частини:

– відкрита (загальнодоступна);
– приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Електронний цифровий підпис можна отримати у Акредитованому центрі сертифікації ключів у ГУ ДФС у Львівській області та  безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України. У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість, в залежності від типу платника (юридична або фізична особа) доступні наступні розділи:

1. Новини
2. Інформація з реєстрів
3. Податковий календар
4. Бланки податкової звітності
5. Декларація про майновий стан
6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП)
7. Облікові дані платника
8. Звітність
9. Вхідні/вихідні документи
10. Листування з органами ДФС
11. Подання заяв, запитів для отримання інформації
12. Стан розрахунків з бюджетом
13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних
14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ)
15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального» (СЕАРП).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).

Зміст відповідей на актуальні питання платників податків постійно оновлюється, таким чином кожен може отримати відповідну інформацію.

Share.

Залишити коментар

avatar