З 21 листопада діє нове Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

0 169

Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Наказ № 822). Наказ №822 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Згідно з Наказом № 822 втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2211/24743.

Наказ № 822 розроблено відповідно до статей 63 та 70 глави 6 розділу II Податкового кодексу України з метою визначення єдиної методики реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Наказ № 822 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 21.11.2017 N91 і з дати опублікування він набрав чинності.

Крім цього, слід зазначити, що відповідно до норм нового Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Держреєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу:

1) для громадян України – паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання, тимчасове посвідчення громадянина України;
2) для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з демографічного реєстру;

довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з демографічного реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;

довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

Share.

Залишити коментар

avatar